You are here
Caçafantasmes: Repte 6
Aprendrem
- A carregar extensions
- Utilitzar condicionals que determinen accions
- Entendre una situació complexa es pot dividir en diferents parts
Aquest és el vídeo final del repte 6 que has d'aconseguir
Tasques
- Abans de parar-ho tot, crear un missatge (Result) que enviarem a tot arreu broadcast
- Esperar 3 segons abans de parar-ho tot
- Crear un personatge (Avery) que al iniciar el joc està amagat. Serà qui donarà el resultat a final del joc
- Fer que tots els personatges rebin el missatge Result.
- Fer que els dos fantasmes i l'òliva, al rebre el missatge Result s'amaguin i parin els seus scripts
- Fer que l'Avery es vegi i vagi a la posició x=0 y=-70
- L'Avery es posi un vestit i en 0.5 segons es posi l'altre
- Carreguem l'extensió Text to Speech
- Posem un tipus de veu i un tipus d'idioma
- Fem que l'Avery ens digui que si el score és més petit de 5 ens digui You can do better i si és més gran de 4 ens digui Really well
- Guarda el teu projecte amb el nom Repte6-El teu nom
Permisos:
- Log in to post comments