You are here

Caçafantasmes: Repte 6

Aprendrem

  1. A carregar extensions
  2. Utilitzar condicionals que determinen accions
  3. Entendre una situació complexa es pot dividir en diferents parts

 

Aquest és el vídeo final del repte 6 que has d'aconseguir

 

Tasques

  1. Abans de parar-ho tot, crear un missatge (Result) que enviarem a tot arreu broadcast
  2. Esperar 3 segons abans de parar-ho tot
  3. Crear un personatge (Avery) que al iniciar el joc està amagat. Serà qui donarà el resultat a final del joc
  4. Fer que tots els personatges rebin el missatge Result.
  5. Fer que els dos fantasmes i l'òliva, al rebre el missatge Result s'amaguin i parin els seus scripts
  6. Fer que l'Avery es vegi i vagi a la posició x=0 y=-70
  7. L'Avery es posi un vestit i en 0.5 segons es posi l'altre
  8. Carreguem l'extensió Text to Speech
  9. Posem un tipus de veu i un tipus d'idioma
  10. Fem que l'Avery ens digui que si el score és més petit de 5 ens digui You can do better i si és més gran de 4 ens digui Really well
  11. Guarda el teu projecte amb el nom Repte6-El teu nom

 

Permisos: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer