You are here

Festa de l'esport adaptat

És una activitat organitzada per la Federació Catalana d´Esports de Persones amb Discapacitat Física juntament amb la Fundació del Club Patí Voltregà i el seu objectiu és la divulgació de l´esport Adaptat. L´activitat va destinada  a persones amb discapacitat perquè coneguin els esports adaptats que existeixen i així poder-los practicar.

Els participants de l´activitat podran ser persones amb i sense discapacitat, esportistes, tècnics, educadors socials o qualsevol persona amb ganes de provar noves experiències i gaudir d´una divertida jornada.

Els esports que es podran practicar seran l´Hoquei Adaptat o amb Cadira de Rodes(C.R.), Bàsquet C.R., Bicicletes de Mà, Esports de Raqueta i Boccia(petanca).

Des del club demanem a tots els nens i nenes de l´escola del Voltregà, als seus pares, familiars i amics que vinguin a gaudir d´aquesta festa el proper dissabte dia 8 de les 10 del matí fins a les 13h.

Permisos: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer