You are here

El marc legal

La Generalitat de Catalunya, d’acord amb allò previst a l’article 131.3.c) de l’Estatut d’autonomia de Catalunya té competència compartida per a l’establiment dels plans d’estudi corresponents a l’Educació Secundària Obligatòria, incloent-hi l’ordenació curricular.

La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació, estableix a l’article 6 que s’entén per currículum el conjunt d’objectius, competències bàsiques, continguts, mètodes pedagògics i criteris d’avaluació de cadascun dels diferents ensenyaments.

D’acord amb aquesta mateixa Llei, correspon al Govern de la Generalitat de Catalunya fixar l’ordenació curricular de l’educació secundària, tenint en compte els ensenyaments mínims fixats pel Reial decret 1631/2006, de 29 de desembre.

La Generalitat de Catalunya a través del Decret 143/2007, de 26 de juny, estableix l’ordenació dels ensenyaments de l’Educació Secundària Obligatòria, disposa els objectius, les competències bàsiques, els continguts i els criteris d’avaluació per a aquesta etapa educativa. Aquestes competències contribueixen al desenvolupament personal de l’alumnat, a la pràctica de la ciutadania activa, a la incorporació a la vida adulta de manera satisfactòria i al desenvolupament de l’aprenentatge al llarg de tota la vida.

Permisos: 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer